måndag, mars 30, 2009

Orihime, knalleland och rollspel

Oh My Gosh! Efter att smått funderat idag på om vi kanske skulle köra något msn-rollspel så hittade jag till Seventh Sanctum, och fick fram den här karaktären: This lady reminds you of a brightly-shining star. She has wide chalk-white eyes. Her thick, curly, umber hair is worn in a style that reminds you of a dustball. She is tall and has a plump build. Her skin is black. She has thin eyebrows and a small mouth. Her wardrobe is unusual.
Jag hoppas på att jag kanske inte behöver spela en kvinna med dammråttor på huvudet och som är lång. Det enda som jag kan stämma överens på är om gaderoben. Den gillar jag.

Vad har jag då mer gjort idag. Jo, jag har haft tre föreläsningar, vilka jag tyckte en var bra. Det gick från tråkigt, lite intressant till intressant. Fint.

Jag har gått runt på Knalleland, köpt en termometer, lite godis och kattgodis. Och suttit på Max i någon timme (det var här msn-rollspelet kom på tal). Jag vet inte riktigt hur länge. Och den här termometern som jag hittade. Den är perfekt för cosplay. Jag tänker då på Alice i Underlandet, för den ser ut som en stor klocka. Wihhåå, det är bra att gå och ströa runt i affärer ibland.

Jag har även kört Orihime idag. Ja, jag har gått med mina hårklämmor hela dagen, och det var kul. Även om jag insett att det är förundrantsvärt hur lite folk som tittat på dom. Men det är inte alla som sett Bleach.

Nej, nu ska jag se om jag får i mig något, så hejdå!

Inga kommentarer: