fredag, april 11, 2008

Affisher, BoOhlsson och Haruhi

Ja, nu kom jag ihåg att skriva här. Jag har inte gjort så mycket idag, men det har ändå blivit mer än vad det brukar bli. Men vi kan börja med vad som hände igår.

När jag var hos farmor och farfar igår, så ringde telefonen och sa att affisherna till Hinata-sou var klara, så det var bara att hämta dom. Så jag tog en lite paus från ätandet och gick och hämtade dom. Så idag har jag ägnat lite av dagen till att sätta upp affisher i Sjöbo och Tomelilla. För jag åkte till Tomelilla med mamma på förmiddagen. Så det blev en liten tripp in på BoOhlsson för att köpa lite häftstift, tejp och andra nyttiga grejer. Jag har aldrig varit med om så få folk inne i butiken. Tyvärr orkade jag inte gå till skolan, det tar ju minst en kvart i min takt. Men jag ska åka dit någon annan dag.

Men nu ska jag gå och göra mönster till min Haruhi-kjol. Om jag har tur och ork så ska jag försöka göra hela min Haruhi-cosplay klar innan nästa lördag, så att jag kanske kan ha den på KodachiKun, men då måste jag också göra min Metamorphes-kopia, för annars har jag inget att ha på mig på kusinens konformation/fest, som är samma dag. Jag kan åtminstonde hoppas att jag får åka på KodachiKun för mamma (det är hon som har ordet). Men jag tycker att jag borde kunna hinna med båda två. De ligger just rätt så nära varandra. Håll tummarna nu!!

Inga kommentarer: