onsdag, april 02, 2008

Sakura, pjäs och Hinata-sou

Ja, jag vet det har inte gått så mycket av dagen än. Men jag känner ändå för att göra ett inlägg här. jaha, vad var det jag skulle skriva om. *Tänker* Ja, nu vet jag. Jag kan ladda upp min cosplay-video. Undra hur det här gick.. får kontrollera först. Nu ser allting galet ut (skriver under tiden som videon laddas upp). Den består för det mesta av bilder på mig själv under klädernas syende process. Så det är inte allt cosplay. Videon fungerar inte nu.. ska försöka ladda upp den på nytt senare..

Igår så var jag i alla fall på en pjäs. Den var inte så lång, men det gör ju inget. Det var Åsas projektarbete. Hon hade skrivit pjäsen och regisserat tror jag. Väldigt High School Musical och Grease-insperarat, men det är Åsa. Det bästa var läraren, hon var jätterolig.

Igår bestämde vi oss också för vad våra japanska dag,kvällar och helg skulle heta. Allting kommer att heta Hinata-sou, som betyder huset där solen alltid skiner. Tyckte att det var passande för Solvalla.

Inga kommentarer: