lördag, april 12, 2008

Drömmer och mönster klara

I morse när jag vaknade av klockan så drömde jag och eftersom jag ville veta vad som hände, så beslutade jag att fortsätta sova. Inte för att jag fick ut så mycket av den, men jag fick åtminstonde veta vad huvudpersonen hette, Kyle.

Jag har gjort klart alla mönster till Haruhi Suzumiya. Yaah!! Nu är det bara kvar att lägga ut mönsterna och klippa ut. Jag hoppas kunna klippa ut kjolen ikväll i alla fall, eller åtminstonde i morron. Då har jag Party Lite, hemma hos mig, så då har jag nog inte så mycket tid. Måste städa undan i syrummet, och dela ut reklam, och göra något att fika på kvällen. Tja, jag ska nog hinna ändå.

Jag kan berätta också att jag sökt in till högskolan i Borås och Växjö på biblioteks-programmen. Jag hoppas verkligen att jag kommer in på någon av dom.

Inga kommentarer: