torsdag, april 17, 2008

Haruhi på väg

Okej, igen har jag varit dålig med att uppdatera här. Men för att vara ärlig så har det inte hänt så mycket. Jag har syttit och sytt den mesta av tiden, eller läst manga på internet.

Ja, i söndags var det i alla fall Party Lite hemma hos mig, och det blev grannen som kom in och handlade, och familjen, men det gick rätt så bra i alla fall.

I måndags så sydde jag lite, och i tisdags blev jag klar med min kjol till Haruhi, även om jag har lite handsömnad kvar. Så igår så började jag på blusen till Haruhi, och jag har äntligen sytt klart kragen, och den sitter på blusen. Nu är det inte så svåra saker kvar, och jag hoppas bli klar med grundsakerna idag. Jag måste sy klänningen i morron, så jag har egentligen inte tid att sitta här och skriva, men det skulle jag nog ha sagt om min manga-läsning idag istället.

Jag började med Vampire Knight igår, som tur är har det inte kommit ut så många kapitel än, annars skulle jag nog suttit här hela dagen. Men nu ska jag gå och sy klart blusen (håll tummarna).

Inga kommentarer: