fredag, april 25, 2008

Sommarjobb och manga

Yaah, jag har fått sommarjobb. *jublar* På Tosselilla. Jag fick besked idag att jag hade fått det. Har man tur nu så kan man kanske man kan samåka dit.

Sen har ju inte veckan gått utan att jag har läst manga (listar bara nya):
  • Vampire Knight: snygga vampyer och kärleksugna tonåringar. Blir det en bra mix, äsh, släng in lite förlorade minnen och vampyrjägare också. Ja, nu börjar det likna något.
  • Hana Kimi: vad skulle du säga om en tjej klär ut sig till kille, och börjar på en killskola för att komma närmare sin idol. Ja, vi har hört det förr, men den här serien är ändå riktigt bra. På något sätt så flöt bara tiden medan jag läste. Och, vips så hade fem timmar gått.
  • MÄR: På något sätt har jag utan att egentligen gilla den här mangan, börjat läsa den. En liten glasögonprydd kille hamnar i en främmande värld, där han plötsligt är superstark och behöver inte längre glasögon. Men vem vet, den blir kanske bättre.

Inga kommentarer: