onsdag, juni 10, 2009

Dagens mål

Ja, det är så att om man snozzar tillräckligt länge så ger till och med snozzen upp.

Fast jag har ändå lyckats att vakna vid tio varenda gång det hänt. Det är jag glad för. Hade jag vaknat senare så blir jag en levande zombie. Det är inte lika kul. Det blir inte heller bättre av att vädret inte vill vara lyckligt och sommar. Nej, det storsatsar på svensk sommar, med molnigt, regn och ja, kvavt. Mitt humör blir inte bättre av det.

Nej, idag så har jag beslutat att bli klar med lite saker. Det ska bli diskfritt i köket, städas och det ska avslutas projekt, eller de ska i alla fall sitta ihop i slutet av dagen. Det betyder: ingen anime för dagen. Det betyder: jag kommer antingen att stänga av dator för att inte lockas dit.

Nej, nu ska jag vakna till lite mer med brunch eller något. Hejdå!

Inga kommentarer: