tisdag, juni 09, 2009

Trött och djur som stirrar

Jag är trött. Men mest trött i fötterna.

Det beror nog mest på att ja, jag har gått runt i halva Borås och djurparken idag. Det var jättemånga djur ute. Det var inte för varmt och inte för kallt så alla var ute, och stirrade på alla som stirrade på dom, och så fick vi mata björnarna.

Jag väntar med att lägga upp bilderna förrän kameran funkar, den är just nu batterilös och väntar på att laddaren ska bli klar. Så bilderna får ni vänta på.

Annars väntar jag på ännu en tradera-auktion ska avslutas, och vinner jag den så märker ni det. Det kan jag lova.

Jag har oxå kommit på att jag måste sy och umgås i veckan för på söndag så får jag finbesök av några av kusinerna.

Nej, nu ska jag äta och så blir det auktionsväntan. Hejdå!

Inga kommentarer: