måndag, juni 08, 2009

Sommarplaner

Ja, dagen. För att vara riktigt ärlig, så har det inte hänt någonting. Jag har varit och handlat, det är ungefär det.

Imorron så blir det däremot Djurparken. Ja, jag ska dit och kolla in vad som finns där. Mer om djurparken, jag kan gå dit så många gånger jag vill i år för jag har lejonkort. Betala en summa och gå in så många gånger du vill.

Mer roliga saker. Melody Club ska hit till Borås och ge gratiskonsert. Eller, det är sommartorsdag vilket gör att det blir trångt på torget, men vad gör det när det är gratis. Jag har bara sett dom mellan träden på långt avstånd i Tivoliparken, Kristianstad innan, så jag vill dit. Någon mer, pik, pik?

Jag har insett en sak. Jag kommer att åka fram och tillbaka halva sommaren, och det blir inte så mycket Skåne heller, än så länge så vet jag att det bli till midsommar, marknaden och kanske början av Malmöfestivalen. Annars inte så mycket.

Nej, nu ska jag leta upp något att äta. Hejdå!

2 kommentarer:

CarpeDentum sa...

Vilken dag är det Melody Club kommer?

DcastEye sa...

9 juli om jag minns rätt.. så jag vet inte om du skulle på semester då?