söndag, juni 21, 2009

Midsommar och lathet

Ja, då skriver man blogginlägg på ett halvtaskigt tagentbord som är lite motvilligt till mellanslag, så om det ser konstigt ut så skyller jag på det. Inte blir det bättre av att lillasyrran hänger och tittar vad som händer samtidigt som hon pratar på msn.
Fast man har i alla fall firat midsommar. Det gick smärtfritt men inte hårfritt. Ja, när det är tre flattar och två katter och tre hästar inblandade så blir det så. God mat och gott sällskap och träningsvärk dagen efter av för mycket skattande ja, det säger nog mycket om kvällen.

Igår så sov jag nog bort minst halva dagen. Eller ja, jag gick upp vid halv nio och sen så somnade jag när jag kom hem. Jag var ju tvungen att bota min träningsvärk i magen.

Nä, jag klarar inte av att skriva mer på det här tagentbordet. Hejdå!

Inga kommentarer: