söndag, juni 07, 2009

Fast på FF och lathelg

Ja, fredagen ägnades åt Final Fantasy. Ja, jag är fast, det går inte att undgå. Hur ska jag klara sommaren utan att få abstinens och glömma bort allting? Jag får ta mig upp till Norrland nästa sommar så jag får hemsöka Lindas PS2 där.

Ja, annars har helgen gått åt att lata mig. Jag har sett klart Noein, som jag hållit på med i över ett. Ja, det är bara en 24 avsnitts serie, men efter ett tags tittande så blev annat mer intressant. Men jag skulle rekommendera den om man letar efter något som inte ser ut som Sailor Moon, för den har sin egna lilla tecknarstil, som är lite mer slarvig men fortfarande snygg och som passar storyn.

Nä, nu ska jag se på Mythbusters när de ska försöka dra isär två flätade telefonkataloger. Hejdå!

2 kommentarer:

Lienwyn sa...

Så det kan gå ;)
Jag är expert på att få mina kompisar att fastna på TV-spel de själva inte äger XD I like having that kind of power or something :P

Men du är välkommen att komma om du vill ;)

DcastEye sa...

Ja, det måste vara en konstart som du behärskar. Hihi..
Jag kommer gärna, men det blir nog nästa sommar, det blir min längsta resa och det vill jag planera ^.^