söndag, juni 28, 2009

Tophat och ny front

Ja, då var det dax att byta. Front i alla fall, och även lite text har fallit bort. Jag skriver inte om musik, den finns redan i mitt huvud tillräckligt.

Har det då hänt något i mitt liv som är värt att nämna. Hmm.. jag har sett nästan hela Saint Beast. Ännu en anime, som lovar mycket men som än så länge inte riktigt har gett det.

Jag har sytt. Jag har faktiskt sytt. En tophat, eller ja, en miniversion. Fast jag ska försöka att förbättra den lite. Så att den inte faller ihop så fort man nuddar vi den. Men jag är ändå nöjd med den.

Ja, det var nog mitt liv för nu. Ikväll blir det städning med fortsättning imorron. Då kommer en bit av familjen hit för att fira semester. Men med vädert så får vi se hur mycket som blir gjort. De har utlovat nästan 30 grader. Det är varmt, så jag får väl sätta mig under något träd någonstanns och svettas.

Nej, nu ska jag titta lite tv sen blir det städning. Hejdå!

Inga kommentarer: