måndag, juni 01, 2009

Parktips

Ja, jag känner för att skriva av mig lite idag, mest för att ja, jag känner för det. Inte för att jag har så mycket att skriva om, och jag borde egentligen göra andra saker som jag har nytta av, t.ex. plugga, sy och städa. Men icke.

Däremot så har jag hittat en riktigt mysig park i Borås. Ja, alltså så mysig att det inte finns så mycket folk där och man kan andas till skillnad från Statsparken, och den är närmare mig, alltid positivt. Det är helt enkelt Kvarnbergsparken som ligger på Salängen (stadsdel i Borås). Mitt i parken, och det som fick mig att hitta dit är, vattentornet, som ser ut som en borgruin. Ja, det är ett jättebra ställe för en photo-shoot, och så är det bara mysigt. Jag ska försöka gå dit innan skolarbetet i morron och fota lite. Man kan ju ha lite tur.

Hade jag varit vettig så hade jag gjort det i dag när det är så fint väder (25 grader, sol), men jag sitter i stället inne och klagar på att jag inte får något gjort. Nej, nu så ska jag åter till mitt tyg för att åtminstonde klippa ut något idag. Hejdå!

Inga kommentarer: