fredag, juni 26, 2009

Extramönster, nej tack

Ja, jag är hemma.

För det som inte märkt det. Idag så blir det störa Sara för jag känner för det, och så får jag se hur dagen blir efter det.

Igår var jag trött. Jag somnade nog vid nio, när jag hade hållit mig vaken för att inte somna vid sju. Annars hann jag med ett besök på SFbok. Så nu har jag de två senaste Gosu Rori, nu ska det sys. FMA 16 var helt slutsåld, så jag får se om jag kan få tag i den på annat håll.

Jag fick även något extra med mina Gosu Rori. Ett extra mönsterblad som inte alls hör till dem. Nej, det var från en Cosmode-tidning som jag inte köpt. För de är dyra och jag gör helst mina cosplaymönster själv. Så nu väntar jag på svar från SFbok GBG om de vill ha tillbaks sitt mönster.

Nej, nu blir det te och så får jag se när jag vågar väcka Sara. Kanske ska jag se om Paddan är kvar här. Hejdå!

Inga kommentarer: