torsdag, juni 04, 2009

Duktiga jag och talande mage

Ja, då har man varit duktig idag.

Genomfört (läs: genomlidit) vårens sista seminarium, och bara fått komplettering på en liten sak som max tar två minuter.

Käkat thai. Ja, det är svårt att missa thai-restaurangen bredvid skolan. Gott är det oxå, och det var vårrullar idag, yatta!

Köpt kort till sommarens äventyr på djurparken. Hoppas alla kommer att användas, men det tror jag inte är någon fara.

Röstat har man oxå gjort. Det började regna (ja, nu kom det) så jag skippade att stå och vänta på min tur utanför valstugan och begav mig till statshuset. Det var rätt så snyggt där, alltså enligt min arktetur-visa sinne. Och, ja, jag tänkte faktiskt cosplay-shoot. Jag har hittat många ställen här, det är bara det problemet att de är utsprida över hela Borås. Ja, jag ska nog sy nästa cosplay innan jag ska börja fundra på att fota den.

Nej, min mage börjar prata med mig snart, så det är dax för middag. Kanske något med morötter. Så hejdå!

Inga kommentarer: