fredag, juni 26, 2009

Vem tog min cykel?

Ja, så går man ner och öppnar barnvagns/cykelförrådet. Min cykel. Den finns inte där.

Det finns inte så mycket man kan göra. Jag får helt enkelt ringa polisen imorron och rapportera den stulen, och se om den hittas. Jag har haft den i elva år, så jag kan inte fatta att någon ens vill ha den. Den är inte precis i så bra kondition.

Annars har dagen gått bra. Var hos Sara och käka glass och fick lånat lite manga. Får se när allt blir färdigläst för imorron så blir det sy.

Jag fick mail från SFBok oxå. Jag fick behålla mönsterna. Det var ingen som hade efterfrågat dom, så det var helt enkelt mitt från och med då.

Nej, nu ska jag sova, för jag sov inte som vissa andra till tolv. Hejdå!

3 kommentarer:

Lienwyn sa...

Dude... that sucks O___O

Jag kommer ihåg att vi faktiskt pratat om det där vad gäller att din cykel ska vara för gammal för att stjäla XD Jag antar att vi hade fel ^^'

Jag hoppas att du får tillbaka den snart.

Madiirje sa...

whahaha! snodde någon DIN cykel??
är du säker på att du inte har glömt kvar den någonstans? det vore mer troligt... inget illa menat, raring ^^

DcastEye sa...

Nej, helt säker.. men nu har jag ny, och ännu mer skrutten.. ^.^